1. Üldtingimused (kliki ja loe)
1.1. Velmard.ee e-pood müüb Velmard AS-le kuuluvas e-poes müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.velmard.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Velmard AS (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.velmard.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Müüja andmed:
URL: https://velmard.ee
Velmard AS
Tondi tn 17b, Tallinn
(+372)6556220
info@velmard.ee
2. Hinnad
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
3. Tooted
3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
4. Ostu sooritamine
4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.
5. Makseviisid
5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop). Lisaks pakumine võimalust tasuda ostu eest kohapeal meie vabrikupoes aadressil Tondi 17b. Maksta on võimalik ka tavalise pangaülekandega arve alusel.
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
5.4 Ettevõte Velmard AS on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte Velmard AS edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
6. E-poes registreerumine
6.1. Registreerunud ja sisselogitud püsiklient teenib oma ostusummalt peale ostu sooritamist 7% boonusraha.
6.2. Kogutud boonusraha saab kasutada oma järgmisel ostul, et saada soodustust.
6.3. Boonusraha saab kasutada 30% ulatuses tasumisele kuuluvast ostusummast.
6.4. Boonusraha saab teenida ja kasutada nii täishinnaga kui soodushinnaga toodete puhul.
6.5. Transporditasu pealt boonusraha ei teenita.
6.6. Ühel kalendriaastal kogutud boonusraha aegub järgmise kalendriaasta 31.mail.
6.7. Tellimuse tagastamise korral tagastatakse Kliendile tellimuses kasutatud boonusraha, ning Müüjale tagastatakse antud tellimuse eest Kliendi teenitud boonusraha. Kui Kliendi kontol pole alles piisavalt boonusraha, siis läheb boonusraha jääk miinusesse.
6.8. Juhul kui Klient on tasunud ka transpordi eest, ning tagastamisele ei kuulu kogu transporditasu, arvestatakse transporditasu maha võimalikult suures osas kasutatud boonusrahast ja alles siis vajadusel ka reaalselt tasutud summast.
6.9. 5 päeva enne ja 5 päeva pärast sünnipäeva saab püsiklient täishinnaga tooted 10% soodsamalt. Antud toodete pealt ei teeni klient boonusraha. Koos sünnipäevasoodustusega saab kasutada kogutud boonusraha.
7. Kohaletoimetamine
7.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
7.2. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
7.3. Klient on kohustatud säilitama punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
7.4. Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.
7.5. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile või lihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
7.6. Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 17.00 kuni esmaspäeval kella 08.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 08.00.
7.7. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
7.8. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@Velmard.ee või helistades +372 6556220.
7.9. Maksimaalne kohaletoimetamise aeg võib ulatuda kuni 5 tööpäevani.
7.10. Velmard AS tarnib kaupa Eestisse, Lätti ja Leetu. Lisaks on võimalik kauapa tellida ülejäänud Euroopa Liidu riikidesse.
8. Taganemisõigus
8.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
8.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
8.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
8.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
8.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit
ning saata see e-posti aadressile info@velmard.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
8.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
8.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi,
et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
8.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
8.9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja
tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
8.10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
8.11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile info@Velmard.ee. Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.
9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.
9.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
9.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
9.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.
9.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
9.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
10. Vastutus
10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
10.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
11. Kasutamistingimused ja nende muutmine
11.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
11.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
11.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
11.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.
12. Muud tingimused
12.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
12.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
13. Kupongid
13.1. Velmard AS kuponge on võimalik kasutada e-poes, sisestades kupongi koodi vastavasse kohta kassa lehel.
13.2. Kuponge on võimalik saada osaledes erinevates kampaaniates.
13.3. Kupong võib anda soodustuse e-poes toote hinnast, soodustuse transpordi hinnast, tasuta transpordi jpm.